Kezdőlap / Tudásbázis / Email beállítási segédlet – All In One

Tudásbázis

Search Articles

Email beállítási segédlet – All In One

Vissza

Ebben az átfogó beállítási segédletben megoldásokat találsz arra, hogyan használd az új email címed Thunderbird, Outlook kliensekben vagy Android és Iphone eszközökön.

Megjegyzés: Amennyiben nem a saturn.intelliweb.hu szerver szolgálja ki a levelezésed, kérjük, hogy a lenti leírásban a saturn.intelliweb.hu cím helyett használd a jupiter.intelliweb.hu címet!

 

Thunderbird

Új Thunderbird fiók beállítása

  1. Indítsd el a Mozilla Thunderbird-öt!
  2. Kattints az Eszközök > Postafiókok beállításai… menüpontra!
  3. Az új ablak alján görgess le a Postafiók-műveletek lenyíló ablakot, majd válaszd a postafiók hozzáadása gombot!
  4. Add meg neved, teljes email címed és az emailhez tartozó jelszavad!
  5. Kattints a folytatás gombra!
  6. Kattints a kézi beállítás gombra!
  7. Bejövő:
    1. POP3 vagy IMAP, attól függően, hogy egy vagy több eszközön szeretnéd használni a levelezést (preferált: IMAP)
    2. Kiszolgáló neve: saturn.intelliweb.hu
    3. SSL: SSL/TLS
    4. Hitelesítés: Normál jelszó
  8. Kimenő (SMTP)
    1. Kiszolgáló neve: saturn.intelliweb.hu
    2. SSL: SSL/TLS
    3. Hitelesítés: Normál jelszó
  9. Felhasználónév:
    1. Bejövő: [teljes email cím]
    2. Kimenő: [teljes email cím]
  10. Kattints a Befejezés gombra!
  11. Gratulálunk, fiókod kész a használatra!

Outlook

Új fiók beállítása (Outlook 2016)

  1. Indítsd el a Microsoft Outlook 2016-ot!
  2. “Szeretne email fiókot beállítani az Outlookban?” kérdésre válaszd az “Igen” opciót!
  3. Válaszd ki a Kézi beállítás, vagy további kiszolgálótípusok megadása opciót, majd Kattints a Tovább gombra!
  4. Válaszd a POP vagy IMAP opciót (preferált: IMAP), majd Kattints a Tovább gombra!
  5. Add meg az alábbi adatokat:
    1. Név:
    2. Email cím: [teljes email cím]
    3. Fiók típusa: POP3/IMAP (preferált: IMAP)
    4. Bejövő üzenetek kiszolgálója: saturn.intelliweb.hu
    5. Kimenő üzenetek kiszolgálója (SMTP): saturn.intelliweb.hu
    6. Felhasználónév: [teljes email cím]
    7. Jelszó: [az email címhez tartozó jelszó]
    8. Jelszó tárolása opciót Pipáld be!
  6. Kattints a “További beállítások…” gombra!
  7. A felugró ablakban válaszd a Kimenő üzenetek kiszolgálója fület!
    1. Pipáld be: “A kimenő üzenetek kiszolgálója (SMTP) hitelesítést igényel”
    2. Válaszd ki az alábbi opciót: “A bejövő levelek kiszolgálójával azonos beállítások
      használata”
  8. Kattints a Speciális fülre!
    1. A következő típusú titkosított kapcsolat használata: SSL (legördülő menü)
    2. Kimenő üzenetek kiszolgálója (SMTP): 465
    3. Kattints az “OK” gombra!
    4. POP3 vagy IMAP, attól függően, hogy egy vagy több eszközön szeretné használni a levelezést (preferált: IMAP)
  9. Kattints a Tovább gombra!
  10. Kattints a Befejezés gombra!
  11. Gratulálunk, fiókod kész a használatra!

Android

Android 10 (Samsung Galaxy A50) – Gmail levelezőprogram beállítása

Új fiók felvétele

  1. Navigálj el a Beállítások / Fiókok és biztonsági mentés / Fiókok menübe!
  2. Görgess le a képernyő legaljára! Válaszd a “Fiók hozzáadása” opciót!
  3. Görgess le! Válaszd a “Személyes (IMAP)” opciót!
  4. Email cím hozzáadása mezőbe add meg a beállítani kívánt email címet!
  5. Válaszd a “MANUÁLIS BEÁLLÍTÁS” opciót, bal alul!
  6. “Milyen típusú ez a fiók” kérdésre válaszd a “Személyes (IMAP)”-ot!
  7. Add meg jelszavadat!
  8. Szerver: saturn.intelliweb.hu
  9. Kimenő üzenetek szerverének beállításai:
    1. Bejelentkezés szükséges legyen bekapcsolva
    2. Felhasználónév: Teljes email cím
    3. Jelszó: ugyan az, mint a beérkező esetében
    4. SMTP-szerver: saturn.intelliweb.hu
  10. Fiókbeállítások, Szinkronizálás gyakorisága:
    1. Válaszd ki az számodra szimpatikus időzítést! Az alapértelmezés: 15 percenként.
    2. Értesítést kérek, ha email érkezik.
      A fiók emailjének szinkronizálása és a Mellékletek automatikus letöltése Wi-Fi-kapcsolatnál opciókat javasoljuk bepipálni az optimális működés érdekében.
  11. A fiók beállítása befejeződött, az emailek úton vannak.
    1. Fióknév (nem kötelező). Javasoljuk, hogy ezt a mezőt hagyd változatlanul, a saját email címed látható alapértelmezés szerint.
    2. Az Ön neve: Add meg a neved, ez fog látszódni amikor levelet küldesz.
  12. A tovább gombra pöccintve a Fiókok menüre tér vissza, a beállítások elkészültek.
  13. Ellenőrizd leveleidet a Gmail alkalmazásban!

Iphone

Iphone 7 ‘Mail’ levelezőprogram beállítása
Új fiók felvétele

  1. Navigálj el a Settings / Passwords & Accounts menübe!
  2. Válaszd az “Add Account” menüt!
  3. Válaszd az “Other” opciót!
  4. Válaszd az “Add Mail” Account menüt!
    1. Name: Add meg a neved!
    2. Email: Add meg a teljes email címedet!
    3. Password: Add meg jelszavad!
    4. Description: Tetszőleges leírást, megjegyzést adhatsz meg. Nem kötelező.
    5. Kattints a Next gombra!
    6. A New Account fülön, válaszd az IMAP-ot!
  5. Incoming Mail Server:
    1. Host name: saturn.intelliweb.hu
    2. Username: Teljes email cím
    3. Password: A mező ki van töltve. Ha mégsem lenne, kérlek add meg jelszavad!
  6. Outgoing Mail Server:
    1. Host name: saturn.intelliweb.hu
    2. Username: Teljes email cím
    3. Password: Add meg jelszavad!
  7. Kattints a Next gombra!
  8. Kattints a Save gombra!
  9. Ellenőrizd leveleidet a ‘Mail’ alkalmazásban!

Webmail belépés, automatikus válasz beállítás

Szolgáltatásaink között a világ bármely pontjáról hozzáférhető Webmail levelező felületet is kínálunk, melyet az alábbi weboldalon keresztül érhetsz el:

A belépéshez kérjük add meg az alábbiakat:

  • Felhasználónév: [teljes email cím]
  • Jelszó: [az email címhez tartozó jelszó]

Postafiók foglaltság kijelzés

Az aktuális postafiók kihasználtságot az email menüpont által megjelenített oldal bal alján láthatod egy ábrán.

Automatikus válasz beállítás

  1. Lépj be a webmail felületre!
  2. Kattints a Beállítások majd a Vakáció menüpontokra!
  3. Add meg a válasz üzenet tárgyát, magát a levél szövegét a kezdeti és vég dátumokat!
  4. Az állapotot állítsad “be” értékre a legördülő menü segítségével!
  5. Végül kattints a Mentés gombra!
  6. A beállítás követően javasoljuk, hogy egy külső email címről végezz egy próba levélküldést, hogy ellenőrizd az automatikus válasz beállítást.
  7. Amennyiben az előre beállított automata választ megkapod a külső email címre, biztosra veheted, hogy a beállítás sikerült és megfelelően működik.

 

Bízunk benne, hogy útmutatónkat hasznosnak találtad és megoldást találtál kérdésedre!